Pages

Monday 26 October 2015

Bisnes Coklat :Iza dah daftar Kursus Coklat

Alhamdulillah...

Kali ni saya memang NEKAD nak ubah  hidup saya...saya dah pun buat tindakan hari ni dengan mendaftarkan diri ke kursus Usahawan Coklat under Lembaga Koko Malaysia di Nilai pada 2-3 Disember ni...

Kali ni saya memang rasa aura perubahan tu...sebab saya taknak lagi hidup terkais-kais sampai saya tua...saya nak berubah nak jadi usahawan berjaya...orang lain boleh buat kenapa saya tidak....apa yang penting tindakan dan langkah pertama...



lepas ni nak register IMKK pulak takut promo offer habis..rugi..ni kelas untuk saya berubah dan cari idea dalam perniagaan..moga Allah permudahkan usaha saya...saya nak bantu keluarga dan nak menyenangkan hati ibu bapa saya yang dah banyak berkorban...INI MASANYA UNTUK BERUBAH.....!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...